Bescherming van uw tuinmeubelen

Doorbraak in bescherming van uw tuinmeubelen tegen weer en wind

De loungebank, de BBQ buitenkeuken, de hardhouten tuintafel set. Je ziet de meubelen in de tuin ieder jaar weer mooier worden. Zat vroeger elk gezin nog op plastic stoeltjes buiten. Nu is de tuin een gezellig verlengstuk van binnen. De tuin wordt verrijkt met prachtige buitenkeuken van hout met mooie barbecues ingebouwd en met prachtige lounge hoekbanken gemaakt van mooie materialen en heerlijke kussens. Harmonica zonneschermen beschermen tegen de zon en maken het geheel knus en gezellig.

Ontwikkeling van Haarlems bedrijf houd tuinmeubelen droog en mooi

Bootzeil maakt al sinds jaar en dag maathoezen voor de top van de markt. De vraag stijgt snel met de luxe trend mee. Echter, voor velen zijn met de hand gemaakte maathoezen net te prijzig (hoewel Sandra van Bootzeil zegt: maar ze gaan oneindig lang mee!).

Een nieuwe ontwikkeling biedt de uitkomst: De GardenCover. De GardenCover is ideaal om elke meubel in de tuin mooi te houden: Er zijn vele verschillende versies, het doek rekt, ademt, is oersterk, en mooi. En bovendien: het waait nooit weg! Het gepatenteerde windkracht11 systeem houdt alles op zijn plek. Sneeuw, regen, hagel, wind: het maakt niet uit.

Tuinmeubel niet opsluiten, maar laten ademen

Hoe droog je haardhout? Door de wind erin te laten en de regen buiten te laten. Iedere GardenCover dekt uw tuinmeubels van boven af gezien 100% af. Maar de zijden blijven deels open. Dat moet om maximaal uw meubels droog te houden en vocht direct af te voeren. Pootjes van tafels worden tijdens een stevige regenbui wel nat, maar dat geeft niet. Na vele testen bleek deze wijze veel ‘droger’ dan geheel afsluiten.

Zelfs uw buitenkussens blijven droog

De ‘GardenCover’ -Bootzeil spreekt liever over het GardenCover Systeem- gebruikt doek dat enikgzins rekt (ziet er strak en plooiloos mooi uit) waterdicht is en ademt. Het lichte doek kan hierdoor gewoon over de kussens heen worden gespannen. Handig en scheelt kussen naar de schuur heen en weer sjouwen.

Betaalbare oplossing voor tuinmeubels

Bootzeil zegt dat 96% van alle meubelen passen op de nieuwe GardenCover serie. Prijzen starten al bij 59,99 euro.